سلام مامان جان خوبین گروه روبیکا داریم خواستین پیام بدین
گروه کرجیا
@Abasi1380o
اره.
من همینطور بودم البته الآنم هستم
اگه واقعا دردت زیاد شیاف بگیر بزن
بله من هنوزم همینجوریم
منم اینجوریم
اره عزیزم طبیعیه منماینجوریم
اره طبیعیه عزیزم
بله همچنان دردها هست گاهی ممکنه ناف درد بگیری
منم هفته های اول خیلی درد داشتم به مرور کمتر میشه
اره منم اینجوری بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.