۱۱ پاسخ

سلام مامان جان خوبین گروه روبیکا داریم خواستین پیام بدین
گروه کرجیا
@Abasi1380o

اره.

من همینطور بودم البته الآنم هستم

اگه واقعا دردت زیاد شیاف بگیر بزن

بله من هنوزم همینجوریم

منم اینجوریم

اره عزیزم طبیعیه منم‌اینجوریم

اره طبیعیه عزیزم

بله همچنان دردها هست گاهی ممکنه ناف درد بگیری

منم هفته های اول خیلی درد داشتم به مرور کمتر میشه

اره منم اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته شانزدهم بارداری