۱۵ پاسخ

خطرناکه این کار الکترولیتای بدن بچه رو مختل میکنه

دخترمن چارماهگی 9200 بود هی میگفتن اضافه وزن داره همیشه ام اضافه داشت تا موقعی ازشیرگرفتمش و بس فعالیت داره لاغرشده

عزیزم وزنش موقع تولد چقدر بود؟ ببلاک ساده میدین؟ اسهال نمیکنه؟ من پسرم درست وزن نگرفته این یک ماه با اینکه وزن تولدش بالا بود. آپتامیل گرفتم اصلا سیرش نمیکنه، ببلاک شیر خوبیه؟ ممنون میشم بهم بگی. شکمش هم روزی ۵ ۶ بار کار میکنه . منم کمکی بهش شیرخشک میدم بیشتر شبها،

دختر منم بهداشت گفت اضافه وزن دارن اشکال نداره بچه ها راه که میوفتن یا دندون در میارن خیلی وزن اضافه نمیکنن بعداً از شیر که میگری کلی لاغر میشن

چه شیرخشکی مید

عزیزم رو شیر خشک نوشته آب و شیر خشک باید درست بریزی کم و زیاد نکنی درست نیست این کار

عزیزم سر واکسن چهارماهگی کارن هم گفت بهداشت اضافه وزن داره گفت فقط شیر خشک و قطع کنم شیر خودم کافیه منم همین کارو کردم وزنش خوب شد هم اینکه تو ۵ ماهگی دندون درآورد اذیت شد بچه ام از ۴ تا ۶ ماه خیلی وزن درست حسابی نگرفت

ن اینکارو نکن بدترین کاره

شیر خودت کافی نیست که شیر خشک میدی؟
بنظرم جا اینکار مثال اگر نود تا میدی بهش هشتاد سی سی بده

عزیزم چه شیرخشکی میدی؟

نگران وزنش نباش
دندون در بیاره وزن کم میکنه

نههه اینکارو نکن
بهداشت حرف الکی میزنه
اگر شیر خودت کافیه شیر خشک نده

بچه اسهال میشه تو خود قوطیشم نوشته کم و زیاد نکنین شیر خشک

میگن خوب نیست آب و شیر کم و زیاد کنیم
بچه اسهال میشه

بنظرم اشتباه باشه این کار هرچیزی اصولی داره

سوال های مرتبط