امپول سه ماه واسه جلوگیری تو شیردهی میزنن؟؟؟؟

۳ پاسخ

اره میگن که میزنن

اره من زدم

امپول3ماه نداریم

سوال های مرتبط

مامان محمّـــدصدرا مامان محمّـــدصدرا ۸ ماهگی