۱۲ پاسخ

گرونه ولی خیلی خوشگله😍

من سیصد از این پلاستیکیا گرفتم واسه بابک و حیاط رفتن

مبارک باشه عزیزم
منم یه کفش ازبازار صفا گرفتم ۱۲۵۰یبار پاش کرد پاره شد گفتم باید بدم کفاش بدوزه

چه بامزست
مبارکش باشه

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

اینو خریدم 700

تصویر

گرون بهت داده کجا گرفتی

حتما جنسش خوبه منم یه پاپوش واسه یچه یک سالم خریدم ۸۰۰ خوردی

منم دیشب یه کفش گرفتم برای دخترم ۴۹۰

من همین ورژن دخترونش رو کرفتم ۶۰۰

دقیقا اینا تو شهر ما همین قیمت که ذهنت هست میدن فقط اسپورت بین هفتصد تا هشتصد هست

دیگه ۴۰۰,۵۰۰ها به خاطره ها پیوست

سوال های مرتبط