سلام‌ مامانا جواب ازمایش انتی خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

همه چی خوبه عزیزم

فک کنم غربالگری دومو بهت بگه انجام بدی
چون یکم نمودار سندروم دان بالاس ولی درکل خوبه

خوبه همه چیش

طبق آزمایشتون احتمالا بچتون دختره
دکتر احتمال نداد؟

سوال های مرتبط

مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 ۱ ماهگی
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجدمامان🩷💓🩷 مامان کنجدمامان🩷💓🩷 ۵ ماهگی
مامان شایان و سامیار❤ مامان شایان و سامیار❤ ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙رایان مامان 💙رایان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری