سلام خانما جواب آزمایش آنتی من خوبه ؟؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام خوبی عزیزم سرکلاژ شدی اخر؟!

خوبه عزیزم

خوشبحالت جواب انتی گرفتی. منم سنو دادم خوب بود خدارو شکر ولی جواب ازمایش سلفریم نیومده

اره عالیه عزیزم

عاليه بسلامتي ايشالله

احتمالا دختره نی نی درستع؟
من freeبتام مث شما زیر ۱ بود دخملههه

اره عزیزم

بله خوبه

اره خوبه

پسره نی نیتون

اره عزیزم احتمال نداد؟

خوبه عزیز

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💙رایان مامان 💙رایان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب خونمون مامان قلب خونمون هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری