دوستان کیک باآب میشه شیر ندارم؟

۷ پاسخ

من همیشه اب میریزم

من دخترم ب شیر حساسه
همیشه باآب درست میکنم

ممنون از جواباتون ممنونم ازتونم

اره....با نوشابه،ماست یا ابمیوه هم میشه

آره میشه با ماست هم میشه

اره میشه

آره
بافت کیک با آب بهتر هم میشه

سوال های مرتبط