۸ پاسخ

ای قربونش، اره عزیزم واسه پسرمنم همینطور شد و بعد روش زرد میشه مثل عفونی، چرک ازش میاد بیرون،و بعدا خون هم میادبیرون ازش.مخصوصا موقع حمام. ‌منم از دکتر و بهداشت که پرسیدم گفتن هیچ کاری نکنین وعادیه وخودش خوب می‌شه

اره طبیعیه این همون واکسنه که جاش میمونه و همه دارن

دست نزنید خودش به مرور خوب میشه.

بله دخترمنم جای واکسن بزرگ ترشدبعدترکیدخون وچرک ازش بیرون اومد

سلام دخترمنم اونجوری بود مادرشوهرم خمیر زرد چونه گذاشت خوب شد

اره طبیعی هست معمولاً بعد دو ماه اول اینطور میشه بعد حالت فرورفتگی ایجاد میشه مثل همون چیزی که همه مون روی دست مون داریم

والا از پسر من یه حالتی روش انگار زرد شده پوستش حس کردم عفونت کرده اما فک کنم همینحوریه کلا واکسنه

نیم رخش اینجوریه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رادین رامین مامان رادین رامین ۱۱ ماهگی