کیا خرداد زایمان میکنن بیاین همو پیدا کنیم😉😅😍🩷
بارداری کودک زایمان

۵۱ پاسخ

من بستریم بخاطر انقباض‌ و درد زایمان دعام کنین زود دنیا نیاد 🥲

پسرمنم خردادیه🩵🫃🏽👶

طبق انتی من ۱۸ خردادم😁😍

پسر من به امید خدا خردادی میشه

من ۳۰ خرداد 🤭🌸

20 خرداد

سلام پسرمنم خردادی میشه ۲۸ام سونو زده

من ۲۰خرداد تاریخ زایمانمه.۲۲خرداد تولد خودمه.دوروز بیشتر نگهش دارم تولدش با خودم یکی بشه😂😂

من اواخر خرداد🤗

منم پسرم خردادیه ان شاء الله
خداکنه زودرس نشه دکتر گفته ممکنه زودتر بدنیا بیاد🥹🥹🥹

منم خردادم

من اواااخرررر خرداد😍😍😍😍

طبیعی ۳۰خرداد نوشته

به امیدخدا دخمل منم خردادیه😍

من خودم ۱۲ خردادم بودم بچمم خردادیه دهم به بعد هنوز نمیدونم دقیقا چه روزی

منم خرداد زایمان میکنم

ماشاءالله خدا حفظتون کنه 🧿 🥰 فکر کنم همه خردادی هستیم منم خرداد زایمان میکنم 😍 انشاالله بسلامتی دل خوش زایمان کنیم 🌹❤️

من ۲تیر تاریخ زایمانمه فعلا که بریچه خردادی میشه اگه طبیعیم بخوام زایمان کنم تا۴۰ هفته باید باشه که بشه ۲ تیر که معمولا ۳۸،۳۹ هفته دنیا میان کم کم ۴۰ هفته کامل میشه 😂😂

من طبیعی 16 خرداد ولی سزارین میشم دکترم گفت ده روز زود تر میشه 6 خرداد

من خرداد زایمانم

من nt زده ۲۶ خرداد🥹

پسرمنم خردادیه🩵😍

من‌اوایل‌خرداد

من ۱۴ خرداد زده ولی شاید زودرس بشم آخر اردیبهشت به دنیا بیاد

من 21 خرداد 😊

من😁😁❤️

من آخرای خرداد انشاالله

من چند روز اول خرداد زایمان میکنم🥺

من 🤰

مننن 🥲

من ۲۹ خردادمم

برا من زده ۵ خرداد طبق آنومالی ولی فک نکنم تااون موقع صبر کنه

من😍🥰💗

من احتمالا اواخر خرداد

من 🤚🤰🤱

من احتمالا

منننننن

من 🫶

من✋✋✋

👋

من ۲۴ ام برام زده تاریخ ان تی🌚

🙋🙋🙋🙋من

من 🥰🥰🥰

منم خرداد زایمان میکنم

me🫠✨

من ۱۲ خرداد

خدا بخاد ۳خرداد🥹💪🏼

من 🤰🏻🙋🏻‍♀️🥳

من🫣😅✋🏻

من🥴🥴😍

سلام پسر من خردادی میشه🤰🏻😍

سوال های مرتبط