من بستریم بخاطر انقباض و درد زایمان دعام کنین زود دنیا نیاد 🥲
پسرمنم خردادیه🩵🫃🏽👶
طبق انتی من ۱۸ خردادم😁😍
پسر من به امید خدا خردادی میشه
من ۳۰ خرداد 🤭🌸
20 خرداد
سلام پسرمنم خردادی میشه ۲۸ام سونو زده
من ۲۰خرداد تاریخ زایمانمه.۲۲خرداد تولد خودمه.دوروز بیشتر نگهش دارم تولدش با خودم یکی بشه😂😂
من اواخر خرداد🤗
منم پسرم خردادیه ان شاء الله
خداکنه زودرس نشه دکتر گفته ممکنه زودتر بدنیا بیاد🥹🥹🥹
منم خردادم
من اواااخرررر خرداد😍😍😍😍
طبیعی ۳۰خرداد نوشته
به امیدخدا دخمل منم خردادیه😍
من خودم ۱۲ خردادم بودم بچمم خردادیه دهم به بعد هنوز نمیدونم دقیقا چه روزی
منم خرداد زایمان میکنم
ماشاءالله خدا حفظتون کنه 🧿 🥰 فکر کنم همه خردادی هستیم منم خرداد زایمان میکنم 😍 انشاالله بسلامتی دل خوش زایمان کنیم 🌹❤️
من ۲تیر تاریخ زایمانمه فعلا که بریچه خردادی میشه اگه طبیعیم بخوام زایمان کنم تا۴۰ هفته باید باشه که بشه ۲ تیر که معمولا ۳۸،۳۹ هفته دنیا میان کم کم ۴۰ هفته کامل میشه 😂😂
من طبیعی 16 خرداد ولی سزارین میشم دکترم گفت ده روز زود تر میشه 6 خرداد
من خرداد زایمانم
من nt زده ۲۶ خرداد🥹
پسرمنم خردادیه🩵😍
مناوایلخرداد
من ۱۴ خرداد زده ولی شاید زودرس بشم آخر اردیبهشت به دنیا بیاد
من 21 خرداد 😊
من😁😁❤️
من آخرای خرداد انشاالله
من چند روز اول خرداد زایمان میکنم🥺
من 🤰
مننن 🥲
من ۲۹ خردادمم
برا من زده ۵ خرداد طبق آنومالی ولی فک نکنم تااون موقع صبر کنه
من😍🥰💗
من احتمالا اواخر خرداد
من 🤚🤰🤱
من احتمالا
منننننن
من 🫶
من✋✋✋
👋
من ۲۴ ام برام زده تاریخ ان تی🌚
🙋🙋🙋🙋من
من 🥰🥰🥰
منم خرداد زایمان میکنم
me🫠✨
من ۱۲ خرداد
خدا بخاد ۳خرداد🥹💪🏼
من 🤰🏻🙋🏻♀️🥳
من🫣😅✋🏻
من🥴🥴😍
سلام پسر من خردادی میشه🤰🏻😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.