۷ پاسخ

من هفته اول خرداد انشالله زایمانمه استرس دارم هم خوشحالی هم ک چ جوری میخاد پیش بره

من ۱۷ یا ۲۰ خردادم

من ۲۴خرداد
خیلی هم میترسم

من احتمالا اول یا دوم خرداد باشم

من دوست دارم هرچی زود تر دنیا بیاد

استرسم فقط اینه که با این دردا به ده خرداد برسم

برا منم هفته هاب اول خرداده🥴
زایمانت طبیعیه؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان ماکوان🫀 مامان ماکوان🫀 ۱۲ ماهگی
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد