عزیزایی که اوایل خرداد زایمان میکنن اعلام حضور کنن🌹❤️

۲۵ پاسخ

بله بلههههه

۷ تا ۱۳ خرداد دکتر بهم گفته🤭🤭

من ۲۱ خرداد تاریخ گهواره😍

منو ۱۳ خرداد ان تی گفته ولی خداکنه آخر اردیبهشت بیاد

۱۴ خرداد چون طبیعی هستم احتمالا زودتر بیاد

من. 10خرداد🥹💙

منم اوایل خرداد

طبق گهواره ۲۴ خرداد

من🥹🥲

من 15خرداد

18 خرداد 😁

من ۱۵ تا ۱۸ خرداد

من۱ خرداد🙃

من ۲۰ خردادم 🥴

طبق گهواره 21خرداد☺️

من اوایل خرداد زیر ده خرداد

من 19خرداد

زن داداشم بسلامتی اوایل خرداد هست من ماه بعدش 😍

من اخر خرداد

من ۲۰ خرداد

طبیعیم ۱۶ خرداده
ولی قراره تو اردیبهشت زایمان کنم
سزارین دومم

من تقریبا وسط خرداده ولی کی بیاد نمیدونم چون طبیعیم🥹🥹

به امیدخدا اگر همچی خوب پیش بره منم سزارینی باشم میشه همون اوایل خرداد

۳خرداد❤️

🫢🫢🫢🫢🫢

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۷ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی