۳ پاسخ

دختر منم همینه
ده روز لب به غذا نزد
دو هفته خورد
الان سه روزه دوباره دهنشو میبنده اصلا نمیخوره
هرچی هم درست میکنم همینه
دندون هم نداره

حریره بادوم رقیق هم نمیخوره؟

دختر منم همینه
میگن از واکسن است
آید واکسن یا سالگی هم کلا بی خوابش کرده

سوال های مرتبط