دخترا به نظرتون جنسیت نی نی مون چیه🙄؟

تصویر
۵ پاسخ

من میگم دختره

حدس میزنم پسر باشه

اوخودو فکر کنم پسره

قیافش خیلی نازه به دختر میخوره

ای،جانم . سالم باشه
حدس من احتمال زیاد پسر💙💙💙💙

سوال های مرتبط

مامان آقا کوهیار😍 مامان آقا کوهیار😍 ۷ ماهگی
مامان ماهان وماهلین 👼🏻👼🏻 مامان ماهان وماهلین 👼🏻👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان روشا🌙 مامان روشا🌙 ۷ ماهگی
مامان لیام❤ مامان لیام❤ ۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حسن مامان حسن روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان ۲گل پسر مامان مامان ۲گل پسر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان رقیه خانوم🫀🧿 مامان رقیه خانوم🫀🧿 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته چهاردهم بارداری