۱۳ پاسخ

من خیلی زایمان راحتی داشتم ،دو سه روز اول عادیه که درد باشه بالاخره شکمت۷لایه پاره میشه،ادم انگشتشو میبره کلی درد میکنه
اما از روز چهارم راحت میتونی تکون بخوری بلند شی
فقط سعی کن خودتو ب تنبلی نزنی از هر فرصتی برای قدم زدن استفاده کن

حد خیلی کم فقط اولش که بخش میای درد داری با شیاف و امپول آرومت میکنن من که اصلا مسکن نخوردم نه شیاف نه قرص

بسلامتی فردا زایمان میکنی

به نظر من بهترین عمله
هیچ دردی نداشتم و بعد ۶ ساعت سرپا شدم

عزیزم اصلن دردی نداره به خدت استرس نده خیلی خوب و راحته🤲🏻ایشالاه توام ب راحتی زایمان کنی

حین عمل که دردی حس نمیکنی ولی من بی حس بودم وقتی حسم برگشت خیلی درد داشتم شب اول بعدش روز به روز کمتر شد دردم
دیگه ۷ لایه شکم پاره میشه طبیعیه که درد داشته باشی

والا درد نداره فقط یادت باشه تا بی حسیت نپریده دوتا شیاف دیکلوفناک بزار اگه هر سه ساعت شیاف بزاری دوتا اصلا نمیفهمی زایمان چیه
بیمارستان میگه چهار ساعت یدونه بزار اما اشتباه نکن درد بیاد سراغت ول نمیکنه

مگه چند هفته ای؟؟؟؟؟

واسه من خوب بودباشیاف کنترل میشه
حتماحتماجوراب انبولی بخربعدعمل پات کن پاهات ورم نمیکنه اصلا یه هفته پات کن اینویه جراح ب من گفت

استرس اصلا نداشته باش اصلاا

قابل تحمله استرس نداشته باش😉

دردی حس نمیکنی حین عمل بعد عمل درد داری که اونم سروم و شیاف و قرص میدن اروم میشه

بعضی ها دردندارن بستگی به دست دکتر داره من نمیتونستم بلند بشم بچه اولم

سوال های مرتبط