۱۰ پاسخ

من هنوزم دخترم داخلش میخوابه ولی سبا بعدنیم ساعت میارمش پایین

عالیه دختر منم داره از۲ ماهگی داخلش گذاشتم عادت کرده بهش سریع خابش میبره باز میخاد بیدار بشه دوباره تابش میدم خابش عمیق میشه محکم دورش طناب داره تا ۴ ۵ سالگی میشه استفاده کرد تا وزن ۴۰ کیلو تحمل میکنه

عالیه وقتایی که میدونم خوابش میاد میذارمش تو تاب بدون مقاومت میخوابه

خیلیی خوبههه من وصل کردم به سقف خونه اصلااا عالیه پسرم خیلی لج میکنه سر خوابیدن رو اون راحت میخوابه

خیلی خوبه برای خواب حتما میله جدا بگیر اونایی که وصل میکنن به بارفیکس به نظر برای بازی مناسبه

خیلی خوبه ولی من وقتی میخوابه خوابش سنگین میشه برش میدارم از داخلش

پسر من از اول علاقه ای نداشت

من دخترم از 7ماهگی استفاده می‌کنه خیلی خوبه

دختر من که نمیخوابه توش

خوبه ولی تو این سن فکر کنم خطرناک باشه چون محکم نیست

سوال های مرتبط

مامان دلا جون ❤️ مامان دلا جون ❤️ ۱ سالگی