۲۳ پاسخ

حس میکنم تا۲سال شایدم کمتر🫣😅

من تا ۲سال میدم

من که قصد دارم تا دوسالگی ادامه بدم تا وقتی اون یکی بچه م دنیا میاد

من تا ۲۰ماه دادم از شیر گرفتم

من تا ۲ سال میدم شیر خشکیه

دلم میخاد هرچه زودتر از شیر بگیرم ولی دلم میسوزه براش تا ۲سالگی شیر میدم

من چند روز شیر روز و بیداریو قطع کردم شبم قطع میکنم یه چند روز دیگه

من از ۱۸ گرفتم و خیلی راضیم

من که روز موقع خواب ظهر یه وعده میدمش شبم دوبار.

من ۶ روزه شروع کردم ک ندم بهش

من تادوسال میدم فقط شیرشبشو میخوام شردع کنم قطع کنم

من ۱۸ ماهگی از شیر گرفتمش. الانم پاستوریزه میخوره روزانه در حد یک لیوان. ماست هم هر روز تووعده هاش هست

من پسرمو ۲۲ماه شیر دادم دخترمم تصمیم دارم ۲سال کامل بدم

من تا۱۸ ماهگی دادم از اون به بعدم شیرپاستوریزه

احتمالا دوسه ماه دیگ میگیرم ۲۲ماهگی اینا

من تا ۲۰ یا ۲۲ ماهگی میدم

من تا ۲ سال شایدم ۲۲ ماهگی

تا ۲سال باید بخورن دیگه

من تا یکی دوماه دیگه میدم نهایتا
از بعد واکسن می‌خوام شروع کنم کم کم بگیرم

تو پروسه کم کردن و قطع کردنم خیلی سخته

من سه ماه گرفتم

من۱۷ماهگی قطع کردم

من دارم کم کم از شیر میگیرمش عجله ای ندارم تا دوماه دیگه کامل میگیرم الان فقط دو وعده در شبانه روز شیر میخوره

سوال های مرتبط