منم شش روزه از موعد واکسن ۱۸ ماهگی گذشته اما هنوز نزدم میترسم
والا ما که دخترمون رو بردیم تا ساعت یک بازی کرد و بدو بدو ساعت یک که شد دور از جونش دیگه فلج شد از درد پا حتی تکونم نمیداد ورم و اینا نکرد و سفت بشه تا فردا صبح همین جوری بود ولی شب اول. سر سه ساعت و نیم تب میکرد تا یه ساعت هم تبش پایین نميومد بعد تا صبح این پروسه رو داشتم دیشب هم که شب دوم بود یه بار تب کرد تو طول روز فقط بکم حرارت بدنش بالا میرفت بع تب نمکشید امروز روز سومه خوب بود
اصلا ترسی نداره عزیزم 😘
انشاءالله براش سبک باشه تبشو با بروفن کنترل کن من دیگه برا پسرم در مواقع مریضی و تب و واکسن همیشه بروقن میدم عالیه هم بدن درد رو کاهش میده هم تب رو زود میاره پایین
عزیزم اینا همش حرفه آسون ترین واکسن پسر من ۱۸ ماهگیش بود اصلا نه تب کرد نه اذیت شد
اصلا نترس، عصر پاش درد میگیره
فردا صبح بیدارشه اوکی شده نگران نباش
خیلی ذوق میکنم دختربچه میبینم النگو دستشونه😍 دختر منم داره اما من متاسفانه فقط عروسی و عید واسش استفاده میکنم بعدش فوری در میارم حتی خودمم همینطورم فقط مراسما استفاده میکنم!انقدرم ترسوام گوش دخترمو سوراخ نکردم!بچه شما اذیت نشد گوششو سوراخ کردین؟؟؟
داروهاشو ب موقع بده تبشو کنترل کن سعی کن شب نخوابی و بالاسرش باشی ،احتمالا یکم بعد پاش بگیره و کلا نتونه راه بره و حتی گریه کنه ولی خب سختیش همین امروزه و خدا بهمراهت عزیزم
ای جون ایشالا که سبک باشه.اینجا منو انقد ترسوندنا که دیگه تا ۲۴ خرداد برسه هرروز در عذابم
ای خدا فداش شم
چه نازه
نه استرس نداشته باش
بهداشت به من گفت سخت نیست مثله همه واکسنهای دیگس،مراقبت میخواد
تب میکنه ولی میشه کنترلش کرد
هر 4 ساعت امروز استا بهش بده
فردا هر 6 ساعت
شب ممکنه تب کنه شیاف براش بزن
انشالله سبکه
ای جان النگوهاشو نازدار خانوم😍
جوجه رنگی من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.