۱۲ پاسخ

پسر منم نداره

دختر ۱۱ماهگی درآورد

پسر منم هنور درنیاورده

نه نگران نباش تا ۱۳ ماهگی باید یدونه درارن هرچی دیرتر بهتر هم کیفیت دندون هم اذییت شدنشون کمتره دختر من اخر اسفند ۲ تا پایینش با هم درومد خیلی تیز و با مزست یکیش یکم کوتاه تره

نه جان هنوز وقت داره هرچی دیرتر دربیاره دیرتر خراب میشه

پسر اول من یک هفته به تولد یکسالگیش اولین دندونش بیرون اومد

منم همینطور نگرانم، دکترش گفت حتی لثه اش ورم هم نداره🥲🥲🥲

تا ۱۳ ماهگی وقت داره دکتر نیازی نیست

پسرم ۱ سال و ۳ماه دراورد
دخترم ده ماهشه هنوز نداره

پسر منم پایان ۱۰ماهگی اولین دندونش دراومد. نگران نباش. بعضی بچه ها دیر دندون درمیارن

نه عزیزم بعضی از پچه ها دیر دندون در میارن

تا یکسالگی طبیعیه بعد یکسالگی اگه درنیورد ببر

سوال های مرتبط

مامان گندوم مامان گندوم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان دختر مامان دختر ۱ سالگی
مامان آوا مامان آوا ۱۲ ماهگی