۵ پاسخ

عزیزم اون نظریه قدیمیه که میگن تا ۲ سال ، اونم شیر مادر نه شیرخشک ، بین ۱۴تا ۱۸ماهگی زمان مناسبی برای قطعه شیره .

اگه غذا میخوره از خداتم باشه خودش نمیخواد

هیچ بایدی وجود تداره تمام مواد مغذی شیر براش جایگزین کن
شیر پاستوریزه میخوره ؟؟

عزیزم خیلی هم عالی که نمیخوره
این بایدها ما رو دق میدن

شیرمادر میخورد؟

سوال های مرتبط