۷ پاسخ

سخته از شیر گرفتن ؟
یهویی گرفتی بچتو یا تدریجی از منم دوس دارم بگیرمش ولی میترسم خیلی وابستس دیگه نمیتونم رو پاهام وایستم از بی‌حالی همش تو دهنشه و همش در حال داد زدنم و ب شدت عصبی میشم میاد سمتم نمیدونم چیکار کنم

سلام اصلا ندوش دردشو بکش سر س روز چهار روز شیرت برمیگرده منم تازه گرفتم

اصلا ندوش شب ها ک میخابی اضافه هاش خودش میریزه بیرون منم روز چهارمه گرفتمش کم کم داره جمع میشه سینم

برو داروخونه بگو واسه خشک شدن شیرت قرص میده

خالیش کن . کپسول سفالکسین بخور

منم تازه از شیر گرفتم همینطوری بودم

خالیش کن یکم تا دردت بخوابه
ولی بعدش دبکه اصلا بهشون دست نزن و تحریکشون نکن که بخوان جوش بیارن

سوال های مرتبط