سخته از شیر گرفتن ؟
یهویی گرفتی بچتو یا تدریجی از منم دوس دارم بگیرمش ولی میترسم خیلی وابستس دیگه نمیتونم رو پاهام وایستم از بیحالی همش تو دهنشه و همش در حال داد زدنم و ب شدت عصبی میشم میاد سمتم نمیدونم چیکار کنم
سلام اصلا ندوش دردشو بکش سر س روز چهار روز شیرت برمیگرده منم تازه گرفتم
اصلا ندوش شب ها ک میخابی اضافه هاش خودش میریزه بیرون منم روز چهارمه گرفتمش کم کم داره جمع میشه سینم
برو داروخونه بگو واسه خشک شدن شیرت قرص میده
خالیش کن . کپسول سفالکسین بخور
منم تازه از شیر گرفتم همینطوری بودم
خالیش کن یکم تا دردت بخوابه
ولی بعدش دبکه اصلا بهشون دست نزن و تحریکشون نکن که بخوان جوش بیارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.