نه عزیزم حتما بدوش منم از شیر گرفتم وقتی ببینم داره سفت میشه میدوشمش
این چ کاریع میمونه تب و لرز میکنی
بچه ک دهن نزنه ب سینه شیرت کم میشه کلا
نه عزیزم کی گفته نباید بدوشی من یه دوره ترک شیر شرکت کردم یه خانم دکتر میگفت بدوشید در حدی که سینه کمی سبک بشه و ساکت بشه دردش ولی نه اینکه سینه کامل تخلیه بشه.اینجوری ترشح شیر کم میشه بمرور
برو حموم زیر دوش اب گرم سینهات بدوش، قرصم از داروخونه بگیر بخور،من دوتا دوره گرفتم خوردم تا شیرم کلا خشک شد، مریض میشیا
عزیزم از داروخانه باید قرص بگیری بخوری
چجوری گرفتیش؟ سخت بود؟ پسر من خیلی وابسته است به سینه
برو زیر دوش آروم آروم دست بکش روشون خالی میشن و خشک کننده بخور تا خشک شه شیرت
چطور از شیر گرفتیش پسرت خیلی ازیت شد؟
فکر کنم باید زیر اب خنک شیرتو بدوشی تا کم کم وایسه
دوش آب گرم بگیر، برگ کلم بزار فریزر بعد بزار رو سینه ات دردش آروم میشه
سخت نیست از شیر گرفتن؟ من میترسم از شیر بگیرمش
نه باید بدوشی ابسه سینه میشه پدر ادم در میاد. من تجربه دارم
عزیزم چطوری از شیر گرفتی پسر من خیلییی وابسته شیر هست موندم چطوری تا سه چار ماه دیگه بگیرمش راهکاراتو به منم بگو
داروخونه قرص میده
چرا خودتون شکنجه میدین!
قرص بخورین شیر خشک شه
باید بدوشی در حدی ک سبک شی بعد ک شیر ندادی به مرور زمان شیرت خشک میشه
اینطوری گذاشتی شیر خشک بشه تب شیر میگیری باید بری دکتر یه قرص میده شیر خشک میکنه
منم شیر میخواستم خشک کنم داد ولی اصلا یادم نیست اسمش چی بود
هر شیش ساعت سفالکسین بخور شیر عفونت نشه تو سینت یه قرص داره برای خشک شدن داروخونه میده منم میخوام برم بخرم
نه بدوش ک عفونت میکنه تو سینت تا قطره اخر رو بدوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.