۴ پاسخ

شاید دلش باشه شایدم بینیش گرفته من وقتی بینیش گرفته نمیتونه بخوره نق میزنه

کولیک رفلاکس

نی نی منم بعضی وقتها اینجوری میکنه تجربه من این بود که یا آروغ داشته نگرفتم یا سیره زوری داره میخوره

فک کنم دلش درد می‌کنه انگار بی قراره

سوال های مرتبط