سلام واکسن کلاس اول سخته؟

۱۲ پاسخ

واسه هر کس یه جوره ،پسر من فقط تا۳ روز دستش درد میکرد و شب اول هم از درد دست نتونست درست بخوابه ،استامینوفن میدادم روز اول ،ولی تب نداشت

نه من چند ماه پیش زدم سخت نبود

دخترمو امروز بردم زد والا همش عصبی و پرخاشگر شده بود و هیچی نخورد نمیدونم حالا خودشو لوس کرده بود یا چی منم نازشو کشیدم تا الان که پروفن دادم خابید ...

نه خداروشکر من که زدم برای دخترم تب نکرد فقط درد داشت تا ۳روز که اونم با کمپرس کنترل شد

واسه دختر من جای آمپولش خیلی درد میکرد دوروز سخت بود

منم خیلی ترس داشتم
ولی برا هر بچه متفاوته
پسر من خداروشکر تب نکرد باهاش
فقط دستش درد میکرد
روز اول مرتب کمپرس سرد بزار حتما
روز دوم هم کمپرس گرم
استا هم بهش بده
انشالله که سبک باشه براش

دعا کنین طرف ما هم واکسن بیارن بزنم
اول بهم گفتن بزنا گفتم میذارم بعد تعطیلات مهدش
الان واکسن ندارن هرچی زنگ میزنم

اصلا آنقدر خوب بود من میترسیدم ولی الان زدم فقط دستش کمی درد میکنه

نه اصلا

منم امروز زدم حالا خداکنه خوب باشه

واسه پسرم نسبتا سخت بود سه روز تب کرد بی حوصله بی اشتها بود دستش هم درد میکرد

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان 🧿آراد و نیکراد🧿 مامان 🧿آراد و نیکراد🧿 ۷ سالگی