۴ پاسخ

پاهاشو ببند
دایان یکشنبه زد اومدم‌خونه بستم پاهاشو۵ساعتی بسته بود دیگه باز کردم از شبش انگار نه انگار واکسن زده دردنمیکرد فرداش یکم تب کرد که لباس کم‌تنش کردم‌ خوب شد

🥲🥲🥲🥲آخی دورش بگردم منم فردا باید ببرمش 🥲🥲🥲

۲۴ساعت اول سرد ۲۴ساعت بعد گرم

کلا سرد بذار
ن ورم میکنه هم اینکه دردش آرومتر میشه
واینکه پاهاشو ببند تکون نده
چندساعت بگذره بهتر میشه

سوال های مرتبط