۷ پاسخ

دستشک و کلاه شلوار رکابی و استن بلند ناف بند و دور پیچ و ...اینطور جیزا

من ۱۳ تیکه گرفتم فقط دو قلمش به درد نمیخوره ۴ تومن

من ۱۳تیکه نیلی گرفتم سایز ۰ تا ۳
خیلی هم کاربردی اصلا چیزای الکی توش نیس.جنسشم عالییی ۳۷۰۰

منم پنج تکه گرفتم

دیگه گرفتی برای چی همونا ببر کلاه و دستکش داشته باشه اوکی

نگیر بیمارستانیا بیخودن خودت تیکه ای بخر

از یک ونیم هست تا۵تومن من دو روز پیش قیمت گرفتم

سوال های مرتبط