۷ پاسخ

عالیه

پسر من ۶/۳۰۰ بود
وزن تولدش ۲۷۵۰ بوده
بهداشت گفت نرماله

دخترمنم ۲۷۰۰باقد۴۶ بود
۴ ماهگی ۸ بود باقد۶۲

ولی خب دخترمن تپل بود.
بچع شمانرماله
اللن پسزم مث دخترم اثن وزن نگرف و نمیگیره

خیلی خوبه

خوبه عزیزم

اندازه اس

عزیزم وزن۴ ماهگی باید دو برابر وزن تولد باشه
نرماله به نظرم

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی