۸ پاسخ

برا من ک خیلی سخت گذشت..😔😔😔امیدوارم پمپ درد بگیری بعد زایمان اومدن شکمم ی فشاری دادن ک الان یادم میاد جیغ از سرم میپره .. لخته دفع کرده بودم..اون خدماتیه ک اومدم زیرمو تمیز کنه رفت ب پرستارا گفت ..پرستارم اومد خودشو انداخت رو شکمم..البته باهام صحبت کرد ک برای سلامتیمه و ی فراینده ک اصولش اینه ..راه برو از هیچیم نترس بهر حال سختیه خودشو داره..

سزارین دومی خیلی راحت تر بود

سزارین دوم خیلی راحت ترررره اصلا استرس نداشته باش عزیزمممممم 😗

بدن با بدن فرق داره عزیزم منم اخراشم دومی هستم منم شنیدم میگن دومی سخته خواهر شوهرمن می‌گفت اکسیژن بدنم سردومی تو اتاق عمل رفت بخاطر حال بدش دوروز نگهداشتن بیمارستان ولی بعضی ها میگن ن دومی هم مثل اولی راحته سعی کن ب خودت استرس ندی ترس ندی منم اوایل بارداری قبلی خیلی میترسیدم هیچ تجربه ای از زایمان بیمارستان اتاق عمل نداشتم برام شود تجربه فقط بخودت بگو اولی شود اینم مثل همون من ب خودم اینو میگم

بنظر من دومی راحت تره

متأسفانه بدتر از اولی نباشه بهتر نیست🥲💔

بنظر من سزارین دوم خیلی بهتر
اینکه خودت از همچی اطلاع داری کمک می‌کنه بهت که درک بهتری داشته باشی ی پمپ درد هم بگیر راحت

ب نظرم از کسی نپرس ب خودت استرس نده همه ی جور نیستن بعضیا مثل اولی ولی من وحشتناک وحشتناک بود اسپاینال ثرم نکرد مجبور شدن با مورفین دردمو آروم کنن ک بچه و درارن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هفدهم بارداری
مامان امیر حافظ مامان امیر حافظ ۳ سالگی