۱۲ پاسخ

منم پسرم چهارماهگی ۸۶۰۰ بود

میگم یه سوال بیشتر چی می‌خورید که شیر خودتون به بچه میدید؟

دختر من چهار ماهگی شیش کیلو بود خیلی وزنش کم بود خداراشکر کن بوت 8500

دخترمن‌ 6 ماه 68 قدش

وای برای شما که خوبه دختر من موقع واکسن چهار ماهگی ۶۰ سانت بود بهداشت بهم گفت نرمال ۶۲ تا ۶۴ خیلی نگرانم دکترش گفت تا دو سانت طبیعیه کم و زیاد

پسر من ۴ماهگی ، قدش۶۲بود وزنش ۷/۵. پس من چی بگم ، بگم کوتاهه، بچه ها رشد میکنن نگران نباش

وزن ۶ناه کامل۷۸۰۰بود

نه بابا کجاش کوتاهه ماشالله
دختر من ۴ ماهگی قدش ۶۳ بود 🫥 دکتر گفت نرماله

وااا کجا کمه. متوسطش ۶۲ هست برای دخترا دکتر گفت به من. دختر منم ۴ ماهگیش ۶۴ بود با وزن ۷ونیم. ۶ ماهگیش امروز بردم واکسن ۷۴ قدش بود با ۹ کیلو وزن. دکتر گفت هزارماشالا رشدش عالیه . برای ۶ ماهگی متوسط برای دخترا ۶۸ هست

نه .۶۱بود

کجت کمه پسر من وقت واکسن ۴ ماهگی قدش ۶۴ بود

اصلا کم نیست پسر من تو شش ماهگی ۶۹هست

سوال های مرتبط