۸ پاسخ

نه خیلی شیرینه و نه تلخ
هر فصلی میتونین استفاده کنین
من هر جا زدم ازم اسمشو پرسیدن به نظرم امتحان کنید می ارزه

لیرا🫠

کازموراتی رنگ آبیش
بلک اوپیوم
گادنس

لیبر و مگامار و امواج گایدنس به عنوان کسی ک خودش عطر فروشه عالین 🤍💋

فقط لیدی میلیون 🥴🥴🥴🥴

ادکلن هپ مردونه بی نظیره اصلش موندگاریش هم زیاده درکمد بازمیکنم بو میاد

میس دیور ،

سوییت لاو
خیلی بوش خوبه من عاشقشم

سوال های مرتبط