۲ پاسخ

مواد خشک با شیر قاطی کن بعد آخرش کره بزن کمی بیسکوییت داخل شیر بزن بعد بچین روش سس بریز بعد بزار یخچال🤤

من از رو این مواد درست میکنم

تصویر

سوال های مرتبط