۴ پاسخ

همون کیک سادس بجا شیر هویج رنده شده بریز
اگ دوسداشتی دارچین. و گردو هم بریز
کار خاصی نداره

بفرما

تصویر

کیک هویج و گردو
۵ عدد تخم مرغ بزرگ
یک لیوان سر خالی روغن
یک قاشق غذاخوری نصف بیکینگ پودر
یک قاشق چای خوری نصف وانیل
یک لیوان شکر
دو لیوان آرد الک شده و ۳ قاشق غذاخوری
دو لیوان هویج خورد شده
یک کاسه گردو
(اول تخم مرغ و شکر و وانیل حسابی میکس شه و بعدش روغن اضافه میشه بعدش آرد و بیکینگ پودر ک الک میکنیم توی مواد بعدش گردو و هویج میریزیم و هم میزنیم کاغذ روغنی میندازیم و ۴۵ دقیقه بپزه)


این دستوری هست ک من درست میکنم عالی میشه

به منم بگو

سوال های مرتبط