اینا ک تمشکه🤔
چه کوچولون حالا ما دارم اونا خیلی بزرگن فک کنم این توت خیلی باشه ما داریم شاه توته بزرگتره
ما به اینا میگیم توت قیچی😁
اینا توت سیاه هستن
شاتوت فرق داره
من با یکم شکر میپزمشون بعد. شکلات سفید با رنگ غذا ترکیب میکنم میریزمش تو قالب شاهتوت یا توت و هرجی ک هس بعد توش ی لایه کرم ی لایه کیک عادی میزارم قالب میبندم برش میدارم شکل شاه توت میشه میچرخونمش تو شکلات رنگیتا دورش سفت تر شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.