۵ پاسخ

اینا ک تمشکه🤔

چه کوچولون حالا ما دارم اونا خیلی بزرگن فک کنم این توت خیلی باشه ما داریم شاه توته بزرگتره

ما به اینا میگیم توت قیچی😁

اینا توت سیاه هستن
شاتوت فرق داره

من با یکم شکر میپزمشون بعد. شکلات سفید با رنگ غذا ترکیب میکنم میریزمش تو قالب شاهتوت یا توت و هرجی ک هس بعد توش ی لایه کرم ی لایه کیک عادی میزارم قالب میبندم برش میدارم شکل شاه توت میشه میچرخونمش تو شکلات رنگیتا دورش سفت تر شه

سوال های مرتبط