۱ پاسخ

عزیزم من اصلا به سایز قالب توجه نمیکنم‌.قالبت هرچی بود دو سومشو مواد کیک بریز.اگه اضافه اومد تو یه ظرف دیگه بریز بزار اونم

سوال های مرتبط

مامان بچه جان مامان بچه جان ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۲ سالگی