۵ پاسخ

سایز ۱ بگیر ولی یا بولیز شلوار بگیر یا پنج تیکه بیشتر نگیر
بادی و شلوار زیاد لازم میشه

۱۹ تیکه سایز ۰ بسه برای بیمارستان فقط محض احتیاط دو دست بردار که اگه کثیف کرد لباس اضافه داشته باشی...سایز یک‌من از هر کی پرسیدم‌گفتن حداقل تا یک هفته ده روز استفاده نمیشه

صفر دیگه نگیر

من یک ست ۲۰ تیکه صفر گرفتم یکی هم یک میگیرم دو دست هم ۲ میگیرم

نه کم نیس همون سرویس دوتا شلوار داره دوتا لباس داره و....

سوال های مرتبط