۸ پاسخ

وای پس من خیلی خیلی کم گرفتم
۲تا ست جعبه ای پنج تکه سایز ۱ گرفتم
یک دست بلیز شلوار سایز ۱ گرفتم
۲تا سرهمی گرفتم سایز۱
و یدونه آستبن بلند زیردکمه سایز ۱
اصلا صفر و دو برا جوجم نگرفتم

چرا اینقدر زیاد سایز صفر میگیرید من کلا دو دست سایز صفر گرفتم

من سایز ۰ ی ست ۱۳ تیکه بیمارستانی، ۳دست زیردکمه و بلوز و شلوار و چندتا سرهمی
سایز ۱ ب بعد هم ۴_۵ دست زیردکمه و بلوز شلوار و چندتا سرهمی گرفتم
بغیر لباسای بیرونیش

ست بیمارستانی یک گرفتم بزرگه یعنی باید صفر خرید؟

من فقط یه ست بیمارستانی سایز صفر گرفتم !!!کمه یعنی؟؟؟
اینجا هی میگن لباس زیاد نخرید کوچیک میشه و فلان
من سایز ۱ هم دو دست بلوز و شلوار و زیر دکمه خریدم
سایز دو هم فعلا یه دست باید برم بگیرم بازم

من به دست بیمارستانی فقط صفر گرفتم دیگه نمیگیرم فقط ۱ میگیرم و دو

من کمتر گرفتم
یه ۱۳ تیکه ، یه ۵ تیکه و یک سرهمی سایز صفر گرفتم
فکر کنم باز باید سایز صفر بگیرم
بقیه سایزا بیشتر دارم باز

کم نیس خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💕🍓 مامان ماهلین💕🍓 ۱۱ ماهگی
سلام خانوما من بچه اولمه و دارم سیسمونی جمع میکنم ببینید بنظرتون برای هر سایز چیزی اضاف یا کم نیس؟ یا اگر مثلا لباسی استفاده نمیشه بگید تا با چیزی ک قابل استفاده اس عوض کنم بچمم انشالله مرداد ب دنیا میاد
تولد تا ۳ ماهگی 👇
۲ دست ۵ تیکه (تیشرت ، رکابی ، بلیز ، شلوار ، شورت عینکی)
یک ست بلیز شلوار بادی
یک دست بلیز شلوار بیرونی
یک دست ۵ تیکه کارتونی بیمارستانی(بادی ، بلیز ، شلوار ، تیشرت ، رکابی)
۳ ماهگی تا ۶ ماهگی 👇
یک ست ۵ تیکه (بلیز ، شلوار ، تیشرت ، رکابی ، شورت عینکی)
۳ دست بلیز شلوار
نیم استین و شلوار
یک دست ۳ تیکه بلیز ، شلوار ، رکابی
یک بادی
۲ دست سرهمی
یک دست هم بیرونی
۶ تا ۹ ماه👇
۴ دست بلیز شلوار
یک بادی
یک دست بلیز شلوار بیرونی
۹ تا ۱۲ ماهگی 👇
۲ دست بلیز شلوار
یک بادی
۲ دست بیرونی
(یک دست بیرونی و تو خونه ای دیگ هم برای ۹ تا ۱۲ ماه میخوام بخرم و یک ست کاپشن و شلوار برای زمستون همین امسال)
و یک شلوار لی و یک ساپورت و ۲ تا هدبند هم برای یک سالگی گرفتم
فک میکنم از سر شوق زیاد خرید کردم🥲🤣