وای پس من خیلی خیلی کم گرفتم
۲تا ست جعبه ای پنج تکه سایز ۱ گرفتم
یک دست بلیز شلوار سایز ۱ گرفتم
۲تا سرهمی گرفتم سایز۱
و یدونه آستبن بلند زیردکمه سایز ۱
اصلا صفر و دو برا جوجم نگرفتم
چرا اینقدر زیاد سایز صفر میگیرید من کلا دو دست سایز صفر گرفتم
من سایز ۰ ی ست ۱۳ تیکه بیمارستانی، ۳دست زیردکمه و بلوز و شلوار و چندتا سرهمی
سایز ۱ ب بعد هم ۴_۵ دست زیردکمه و بلوز شلوار و چندتا سرهمی گرفتم
بغیر لباسای بیرونیش
ست بیمارستانی یک گرفتم بزرگه یعنی باید صفر خرید؟
من فقط یه ست بیمارستانی سایز صفر گرفتم !!!کمه یعنی؟؟؟
اینجا هی میگن لباس زیاد نخرید کوچیک میشه و فلان
من سایز ۱ هم دو دست بلوز و شلوار و زیر دکمه خریدم
سایز دو هم فعلا یه دست باید برم بگیرم بازم
من به دست بیمارستانی فقط صفر گرفتم دیگه نمیگیرم فقط ۱ میگیرم و دو
من کمتر گرفتم
یه ۱۳ تیکه ، یه ۵ تیکه و یک سرهمی سایز صفر گرفتم
فکر کنم باز باید سایز صفر بگیرم
بقیه سایزا بیشتر دارم باز
کم نیس خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.