من ک دودست سایز بیمارستانی خریدم و ۳دست هم توخونه ای سایز ۰ و ۱ خریدم اخه معلوم نمیشه بچه ریز یادرشت . بعدم میشه خرید کرد حالا چون سیسمونی سایز ۲به بالا هم همینجور ی مقدار خرید کردم تا انشاله بعد خدابزرگ قیمت ها گرون هست نمیشه خرید بعد ببینی ک سایز نمیخوره حیف
من از سایز ۱ تا ۳ از هرکدوم دو دست ۵ تکه خریدم چند دست هم این بلوز شلوار تکه ای ها
اگ تکی بگیری بهتره بنظرم هرچی میذونی بیشترنیازه من همش کارتونی و ست گرقتم نصف چیزای بیخودو چنتادارم. بعد سایزم بنظرم بستگی داره چ مارکی بگیری من مثل سایزصفردانالو روباسایزدو یه لباس مارک عادی گزاشتم کنارهم اندازه هم بودن دانالو ونیلی دوستم بچش سه کیلو وخورده ای بود گف صفرشو تادوماهم پوشوندم
نه من پنج تیکه هام شورت اینا اصلا برا بچه استفاده نکردم موندن به نظرم بلوز شلوار و زیر دکمه بخر
من تکی گرفتم یه بلوز شلوار ورکابی کلاه سایز ۰ و ۱و ۲ از هرکدوم ۲دست گرفتم فعلا تا به دنیا بیاد میخوام رو در رو براش لباس بگیرم
سایز ۱ بگیر یک دستم خونگی بلوز شلوار و بادی بگیر کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.