۷ پاسخ

گلی منم از این تیکه ایی ها سایز صفر خریدم ولی هیچکدوم اندازه اش نبود نمیدونم چرا فک‌کنم استاندارد نبودن...دیگه وقتی دنیا اومد دیدم لباسای صفرش همه گشاد و بزرگ و یقه ها تا پایین سینه اش بود رفتم براش از این جعبه اییا گرفتم ۱۹ تیکه ۱۶۰۰ همشون اندازه اش بودن ب نظرم شماهم یه جعبه بگیر

زردماه اول نگیرچون زردی میاره سایزصفرسفیدبخر

من از زرده خریدم واسه پسرم🫠😍
ولی واسه من زیریش بادیه

برای نوزادی خیلی رنگی رنگی نگیری بهتره

چقد قشنگ ک رنگی ام گرفتی منم رنگی میخرم چیه مد شده همش رنگای نود دیگه واقعا رنگ رو از دنیای بچه ها نگیریم

بسه بقیش و سایز 2 و 3 بگیر

چه خوشگلن مبارکه. از سایت خریدی یا حضوری؟

سوال های مرتبط