گلی منم از این تیکه ایی ها سایز صفر خریدم ولی هیچکدوم اندازه اش نبود نمیدونم چرا فککنم استاندارد نبودن...دیگه وقتی دنیا اومد دیدم لباسای صفرش همه گشاد و بزرگ و یقه ها تا پایین سینه اش بود رفتم براش از این جعبه اییا گرفتم ۱۹ تیکه ۱۶۰۰ همشون اندازه اش بودن ب نظرم شماهم یه جعبه بگیر
زردماه اول نگیرچون زردی میاره سایزصفرسفیدبخر
من از زرده خریدم واسه پسرم🫠😍
ولی واسه من زیریش بادیه
برای نوزادی خیلی رنگی رنگی نگیری بهتره
چقد قشنگ ک رنگی ام گرفتی منم رنگی میخرم چیه مد شده همش رنگای نود دیگه واقعا رنگ رو از دنیای بچه ها نگیریم
بسه بقیش و سایز 2 و 3 بگیر
چه خوشگلن مبارکه. از سایت خریدی یا حضوری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.