۳۵هفته کاملم....وزن ۲۵۰۰ کم نیست؟🥲

۹ پاسخ

بچه های ابجیم موقع ای ک ب دنیا اومدن ۲۵۰۰ بودن 🫠خوبه گلم وزن میگیره
ولی قند نداری بستنی و دلستر میگن خوبه
مغزیجات و گوشت مرغ و گوشت قرمز و مغزیجات و حلیم خیلی مناسبه وزن گیریه

من۳۶هفته بچم ب دنیا اومد۲۵۰۰بود

برا منم ۳۵ هفته ۲۵۰۰ بود
۳۶ هفته و ۶ روز رفتم ۳ کیلو بود

ن بابا خیلی خوبه ک 🫠
من بچم ۳۸ هفته ۵ روز بدنیا اومد ۲۹۰۰ بود ..

من جفت بارداریام ۳۶بدنیااومدن۳۳۴۰بودن
اگه میخوای بچت وزن بگیره بستنی وروزی۱سیخ اندازه۴تا گوشت کبابی گوسفندی بخوربچت راحت۱کیلووزن میگیره

خیلی خوبه عزیزم

منم ۳۵ هفته و۲ روز ۲۶۲۴ گرم بود دکتر گفت خوبه

نه عزیزم خیلی هم خوبه

چرا کمه 😪

سوال های مرتبط

مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان آروین جون مامان آروین جون روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی