فرزندپروری فرزند پروری پوشک شیشه
اینم از قلم گاو

تصویر
۷ پاسخ

تو مخلوط کن میریختی یکدست میشد

به به خسته نباشی

منم میریزم سینی به پهنای 2 سانت اینا بعد برش میزنم راحته اینجوری

آخ🤤
دلم خواست

من از صافی رد میکنم بعد بقیه رو با گوشتکوب میکوبونم. تو یک دیس میریزم یکم که بست . برش میزنم مربع های کوچیک بعد دوباره فریزر .

چرا تو این ظرفا ریختی ؟

میشه دستورش بدین چطور درست کردین؟

سوال های مرتبط