تو مخلوط کن میریختی یکدست میشد
به به خسته نباشی
منم میریزم سینی به پهنای 2 سانت اینا بعد برش میزنم راحته اینجوری
آخ🤤
دلم خواست
من از صافی رد میکنم بعد بقیه رو با گوشتکوب میکوبونم. تو یک دیس میریزم یکم که بست . برش میزنم مربع های کوچیک بعد دوباره فریزر .
چرا تو این ظرفا ریختی ؟
میشه دستورش بدین چطور درست کردین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.