۱۵ پاسخ

خیلی خبلی طبیعیه من دوماه طول کشید که بهتر بشم تنها چاره ش هم فقط اینه خودت به خودت برسی روحیه تو زنده کنی

الان همه رو گریه میارم میگم من حالم بد بود شما درکم نکردین😅😅

طبیعیه اکثر مادرها تجربه میکنن کم کم درست میشه

طبیعی عزیزم متاسفانه سخته

افسردگیه بعد زایمان گرفتی خاهر

عزیزم به من دکتر برا بچه قبلم قرص سرتالین داد گفت روزی یک چهارم بعد سه روز نصف
دیگه اینجوری افسردگی نگرفتم

باید گرمی جات زیاد بخوری چیزای سرد ادمو افسرده میکنه

طبیعیه
به خورد و خوراکت برس
باور کن جسم روی روح تاثیر میزاره

من فردا قراره سز بشم یه هفتس مث چی عر میزنم دست خودم نیس امیدوارم بعد زایمان مث قبل دلم سنگ بشه

اره من بچم خابه نگاش میکنم گریم میگیره
بیداره گریه میکنه گریم میگیره
کلا میخام بشینم گریه کنم فقط
از اون بدتر که نمیتونن درکت کنن

عزیزم اصلا ب خودت سخت نگیر
طبیعیه
۹ ماه سختی های بارداری
زایمان
درد خونریزی
بی خوابی
تو اصلا مقصر نیستی بابت این حس
درست میشه عزیزم اینا یکم علایم افسردگی هست ک بعد زایمان رایجه
اصلااا خودتو سرزنش نکن🩷🩷🩷

منم حس میکنم طبیعی و از العا بعضی وقتا اینجوری میشم 😢😢😢

منم اینجوری بودم 😂

عزیزم طبیعیه ولی اجازه نده این افکار زیادی بهت غلبه کنن درگیر افسردگی میشی

اره عزیزم طبیعیه من هنوزم گاهی گریه ام میگیره

سوال های مرتبط