۵ پاسخ

والا تا یکسالگی هیچ من دارم از بیخوابی دیوونه میشم

منم اینجوری بودم تا ۱۵ رورگی پسرم مامانم کمکم بود شبا فقط برای شیردادن بهش بیدار میشدم ولی همینکه بچم ۲۳ روزه بود بستری بیمارستان شد تو بیمارستان جز من کسی رو راه نمیدادن خیلی برام سخت بود که هم عاروقش رو بگیرم هم لباسش رو عوض کنم که سرمش اذیتش نکنه هم پوشکش رو حتی کوچیک هم داشت واقعا برام سخت بود همه دکتر و پرستارا میگفتن مادر صبور ولی الان عادت کردم 🥲💔

منم اوایل اینجوری بودم الان دیگه اکی شدم و با بچه عشق میکنم

من چند روز پیش بچه رو پاهام بود نمیخوابید تنها بودم تو خونه به معنای واقعی زار میزدم😅🫠

من ک هنوزم عادت نکردم شبا ک‌بیدار میشه گریه میکنه خودمم باهاش نق میزنم😂شوهرم پا میشه میگیرش ازم

سوال های مرتبط

مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی