۱۰ پاسخ

منم اینجوری بودم پشتمو میکردم بهش میخابیدم
۲۰روزگیش فهمیدم عااشقشم

منم خیلی وقتا اینجوریم گلم تا وقتی نسبتا اروم بود حالم بهتر بود شب بیداری و کولیک و رفلاکسش که شروع شد منم حالم بدتر شد

بهتره از روانپزشک کمک بگیری احتمالا داره نهایت تا یه ماه دارو مصرف کنی کلی بهتر میشی

عادیه عزیزم اگه کسی و داری ک بچه رو بهش بسپری روزی ۴ ساعت خودت بخوابی با مشاورم صحبت کن حتما خودتو ناراحت نکن اینا تاثیرات افسردگیه وگرنه تو هم بچتو دوست داری

وای تدوخدا اینجوری نگو خیلیا حسرت این لحظه که تو توش زندگی میکنی و دارن
گناه داره اون بچس فقط تورو داره 😔

طبیعیه عزیزم اشکال نداره این حرفو نزن تو کس دیگه ایی داری ولی اون بچه بجز تو کسیو نداره که درکش کنه

ولی برعکس من بچم پیشم نیست تو دستگاه افسردگی گرفتم تالا بغلش نکردم همش کارم گریس😥

ولی مودیم

منم هنوز همینم یکم بهتر شدم

باید بری مشاوره

سوال های مرتبط