۱۱ پاسخ

منم همینطور 😭 خسته ام خوابم میاد
نه غذای درستی میخورم ، همش تو خونه
کل تنم درد می‌کنه
هم روحم هم جسمم خسته اس

تا این شب بیدار نباشه که مادر نمیشیم

ماهم همینیم عزیزم
سخت میگذره ولی میگذره

بازخداروشکرکنید که بعداززایمان مثه من شقاق وبواسیر مقعدی نگرفتین من دیوانه شدم ازدردش

من سه روز رفتم خونه مامانم چقد حالم خوب بود بچمو نگه میداشتن میخوابیدم غذام سر وقت انقد حالم خوب شده بود از صبح شوهرم اوردمی خونمون بچم کلی اذیتم کرده غذا نخوردم داغونم😩

بعد چند ماه درست میشه گلم گلم

منم اعسردگی دارم داغونم یکسره تو اتاقم پیش بچه

تنها نیستی وضع هممون همینه
البته من خداروشکر شوهرم کمک می‌کنه وگرنه دیونه میشدم

همه همینیم🤦‍♀️

منم همین طور
شب‌ها نی‌نی نمی‌ذاره بخوابم، روزها دخترم 🥴

دو ماه اول همینه

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی