حالت تهوع اصلا ندارم به جنسیت ربط داره با زوده؟

۷ پاسخ

هم زوده. هم اینکه ب جنسیت ربط نداره

من تا ۹هفته صحیح و سالم بودم بعدش معده درد و ....‌حالم بد😣😣😣

زوده ولی من تا آخر هیچ علایمی نداشتم پسر بود بچم

من سر بارداری اولم هیچ وقت تهوع نداشتم.سر اینم هنوز شروع نشده نمیدونم.اما ممکنه اصلا تجربه نکنی

منم ندارم هرچند وقت یه هوق بدون اسفراغ دارم و تمام

زوده هفته ی دیگه شروع میشه

زوده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری