برو دکتر احتماا زیاد بت شیاف میده
اگه دکتر خودت هم نیست یه دکتر دیگه پیدا کن
پیدا نکردی برو بیمارستان بخشمامایی
تا وقتی هم میریاستراحت مطلقباش
لکه بینی تا هفته 8 تا 10 میتونه طبیعی باشه. اگه قبلا تنبلی تخمدان داشته باشی. بعدش خود به خود خوب میشن. دکتر برو ولی زیاد نگران نباش. قلبش تشکیل شده؟
برو دکتر حتما
عزیزم برو دکتر
برید یه متخصص زنان شیاف میده احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.