از استرس های یه مادر واسه شیرخشک 🥺🙃

تصویر
۹ پاسخ

از کدوم داروخونه گرفتی عزیزم؟

آپتامیل رو دیگه جدیداً فقط یه دونه میدن یه جا نمیدن

من دیروز ۱۳ تا ببلاک گرفتم

یه جا که میبینی سیستم وصله باید کل سهمیه رو یه جا بگیری

کار خوبی میکنی عزیزم

نگرانی من دیگه زیادیه🥲😂😂

دختر منم پرونترا میخوره هی میگم کاش از اول نان داده بودم این همه استرس نداشتم خیلی سخت گیر میاد

با سهمیه دو تا گرفتی؟

عزیزم باسهمیه دونه چقدر خریدی

سوال های مرتبط