دکتر من گفت هفته ی ۱۷ بیا بنویسم بری انجام بدی
از غربالگری دوم، تشخیص میدن که مادر نیاز به چه ویتامین هایی داره، که بهش بدن
حتما باید انجام بدی عزیزم. چون غربالگری دوم برای تشخیص بیماریهای ژنتیکی هستش. بری، خیال خودت راحتتره
دونه دونه اجزای بدن بچه رو چک میکنن عزیزم از انتی واجب تره
برامن دکتر ننوشت نمیدونم انجام بدم یا ن چون ان تی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.