بچها غربارگری دوم بزاچیه

۵ پاسخ

دکتر من گفت هفته ی ۱۷ بیا بنویسم بری انجام بدی

از غربالگری دوم، تشخیص میدن که مادر نیاز به چه ویتامین هایی داره، که بهش بدن

حتما باید انجام بدی عزیزم. چون غربالگری دوم برای تشخیص بیماریهای ژنتیکی هستش. بری، خیال خودت راحتتره

دونه دونه اجزای بدن بچه رو چک میکنن عزیزم از انتی واجب تره

برامن دکتر ننوشت نمیدونم انجام بدم یا ن چون ان تی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان عرفان.ارغوان مامان عرفان.ارغوان ۸ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان🐥 آریوآرین💙 مامان مامان🐥 آریوآرین💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ....🌱 مامان ....🌱 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری