خانوما غربارگری دوم آزمایش هم داره؟؟؟

۶ پاسخ

داره ولی اگه انتی خوب بوده باشه نمینویسه دکتر نیاز نیست

بستگی به پزشک داره که بنویسه یا نه
من ازمایش سونو و اکو داشتم

خانوما غربارگری دوم ب جز سنو گرافی یک مرحله خون میگیرن درسته؟؟؟پس اون آزمایش ماله چه وقتیه که ۳مرحله خون میگیرن و پودر گلوکز باید بخوری

آره البته بعضی دکترا وقتی ببینن اولی او کیه نمینویسن

اره داره

بله آزمایش از هفته ۱۵تا۱۷

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق🩵🩵🩵 مامان فندوق🩵🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عرفان.ارغوان مامان عرفان.ارغوان ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان ....🌱 مامان ....🌱 هفته سی‌ام بارداری