۳ پاسخ

خیلی ب دردشون نمخوره
من برای دخترم خریدم خیلی ذوق داشت چند بار تو خونه پوشید و بعدش
فقط کفششو استفاده کرد اسکیتو دراوردم
باید یکی دوسال بزرگتر بشن بعد

28,29بایدباشه

عه چه جالب سوال منم هستش

سوال های مرتبط