۴ پاسخ

من از دهدشتی راضی نبودم
مخصوصا از رفتار و تشخیصش
اما دخترخاله ی همسرم سه سال پیش برای زایمان دکترش بوده راضی بوده اما میگفته برای عمل توی بیمارستان دولتی دستمزدش زیاد بوده

یکی از اشناهامون سزارین کرد ۴۵ تومن

چرا نمياي پيش فروهر فر
دستش خيلي سبكه

چقدمیگیرن؟

سوال های مرتبط